Μύνημα από την Ρούλα Πρίμη
Γράφει ο/η Παντελής Παντελέλης   
15.08.10
Θέλω να συγχαρώ τα παιδιά του συλλόγου και όλους όσους βοήθησαν για το Μποριανό αντάμωμα που έγινε στις 07-08-2010 . Ήταν μια αξέχαστη βραδιά, περάσαμε τόσο όμορφα, συναντήσαμε φίλους που είχαμε να τους δούμε πολύ καιρό, θυμηθήκαμε τα παλιά γλέντια του Μπορού. και του χρόνου , να είμαστε γεροί να ξανανταμώσουμε και να περάσουμε όσο ωραία περάσαμε και φέτος....
Τελευταία ανανέωση ( 15.08.10 )