| Μύνημα από την Ρούλα Πρίμη |
| Γράφει ο/η Παντελής Παντελέλης | |
| 15.08.10 | |
|
Θέλω να συγχαρώ τα παιδιά του συλλόγου και όλους όσους βοήθησαν για το
Μποριανό αντάμωμα που έγινε στις 07-08-2010 . Ήταν μια αξέχαστη βραδιά,
περάσαμε τόσο όμορφα, συναντήσαμε φίλους που είχαμε να τους δούμε πολύ
καιρό, θυμηθήκαμε τα παλιά γλέντια του Μπορού. και του χρόνου , να
είμαστε γεροί να ξανανταμώσουμε και να περάσουμε όσο ωραία περάσαμε και
φέτος....
|
|
| Τελευταία ανανέωση ( 15.08.10 ) |